Ana Sayfa Gündem 18 Eylül 2021 2 Görüntüleme

Hayatı kabusa döndü! İlaç dozu 10 kat fazla yazılmış

Böbrek hastası olan ve daha evvel diyalize girdikten sonra 2 yıl evvel böbrek nakli yapılan İbrahim Akansu, nakilden sonra Sütçü İmam Üniversitesi Sıhhat Uygulama ve Araştırma Hastanesi Nefroloji Kısmı’na sevk edildi. Burada Doç. Dr. O.A. tarafından yapılan muayenesinin akabinde Akansu’ya ilaç yazıldı. İlacı kullanmaya başlamasıyla Akansu, gözlerinde ve kulaklarında rahatsızlık hissetmeye başladı.

İLAÇ DOZU 10 KAT FAZLA YAZILMIŞ!

Vakit içinde görme ve işitme kaybı artan Akansu’ya, gittiği diğer hastanede rahatsızlığının, kullandığı ilaçtan kaynaklanabileceği söylendi. Yapılan denetimlere nazaran ise olağanda 0.5 mikrogram yazılması gereken ilacın hekimin, kendisine 10 kat fazlası olan 5 mikrogram yazdığını öne süren İbrahim Akansu, fazla doz nedeniyle görme ve duyma kaybı yaşadığını sav etti.

‘GÜNEŞE BAKAMIYORUM’

İbrahim Akansu, yaşadığı sıhhat problemlerinin hayatını olumsuz etkilediğini belirterek, emniyete gidip Doç. Dr. O.A. ve hastaneden şikayetçi oldu. Hukuk yoluyla hakkını arayacağını belirten Akansu, yaşadıklarını şöyle anlattı:

“2019’da böbrek nakli oldum. Nakilden sonra nefroloji kısmına sevk edildim. Burada bana yüklenen çok doz ilaçtan ötürü 10 kat tesirinde ilaç enjekte ettiklerinden ötürü gözlerimin görme yetisini kaybettim ve şu an güneşe bakamadığım için gözlük kullanıyorum. Ayrıyeten kulaklarımın da duyma yetisini kaybettim. ‘Bunların sorumlusu kim?’ diye soruyorum. Tabip 0.5 mikrogram yazması gerekirken dozu 10 kat fazla olarak 5 mikrogram yazmış. Bunun ardından de gözlerim yüzde 80, kulaklarım da yüzde 70 kaybım oluştu. Bunun için gereken yerlerde hakkımı arayacağım. Emniyete giderek hem hastaneden hem de hekimden şikayetçi oldum.”

Suçlanan hekim ve hastane, açıklama yapmazken, emniyet soruşturmasının savcılık tarafından incelenmesinin akabinde dava açılıp açılmayacağının netlik kazanacağı belirtildi.

Karar

Etiketler:
hack forum gaziantep escort gaziantep escort